even the wrong words seem so right

-Linnéa
vaknade upp med ordentlig migrän idag så jag kunde inte gå på jobbkursen.. kursen är obligatoriskt så kändes inte alls bra att jag inte dök upp. men brosan är på samma utbildning så han kunde meddela att jag  var sjuk men att jag kommer imorgon. så nu känns allt lungt igen! har konsitgt nog inte haft huvudvärk på ett bra tag och så var jag tvungen att få det just idag.. ärch, inte så mycket man kan göra åt. får bara se till att vila upp mig tills imorgon då det är sista dagen för kursen.  


jag hade helt bestämt mig för att skippa skolavslutningen. kände inte alls för att gå till skolan en timme för avslutningen. men så ringde kikki och övertalade mej att jag självklart ska gå och så kommer det bli. jag får helt enkelt stå ut en timme! haha. sen kan det vara kul att träffa sina klasskompisar innan sommarlovet! det brukar oftast vara så att man planerar att man ska ses jätte mycket osv men det slutar med att man nästan inte ses alls! så lika bra att göra det till en trevlig avslutning med klassen!

har ännu inte riktigt fattat att det är mindre än 4 dagar till avslutning! det ska bli så skönt!
nu taggar vi avslutning!!
puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att du haft en bra dag :)

2009-06-07 @ 00:10:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) vad ska du hitta på idag ? ^^

2009-06-07 @ 08:06:21
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0