The sun is makin' me happy, so are you..

-Linnéa
vilket tråkigt väder! bara en massa regn, jag är redan less! visst det får regna ibland men bara vädret vänder innan avslutningen. strålande sol ska det vara!

eftersom det på senaste tiden endast blivit runt 3 timmar sömn per natt så var det otroligt skönt att få sova ut! blir såklart mycket sömn i natt igen, man är ju ledig så ;)!

trodde jag hade kurs idag inför mitt sommarjobb men så var det tydligen inte. så jag har spenderat största tiden idag på thorén! jag har hjälpt frida med resterande skolarbete. själv är man klar med allt;). sen en sak som jag tänkte på! thoréns lärare är så otrovligt trevliga! hälsar och är alltid glada! hade gärna bytt ut mina lärare! bara en massa surkärringar som går en på nerverna :)

just det, jag och frida hämtade ut vår beställning som hade kommit från ellos idag. vi båda blev besvikna! inget satt som det skulle ;/ så det åker tillbaka imorgon. och om vi hinner ska vi göra en ny beställning. måste hitta en bikini innan sommaren!

föresten någon som är duktig på bloggdesign? skulle vara super schysst om någon kunde hjälpa mig och frida att göra om den! skriv en kommentar om kan vara till hjälp! :)

nä nu ska jag ringa en lagkamrat och sen fixa lite käk
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0