wheels -09

- Frida

jag tänkte på er den här gången, och tänkte skriva lördagens händelser i ett annat inlägg. blir fööör mycket text för er att läsa annars!

som ni hört så har vi gjort om min bror's volvo 142:a. med det infattar följande:
- gjort: röda stripes som går över hela bilen
- hjärtan
- gula fälgar
- gröna stripes på höger, respektive vänster sida av bilen.
- två högtalare på skuffen.
sen vare bara att tuta & köra.

vi kom ner på stan kring 9-tiden och cruisade runt i ca tre timmar. stämningen var på topp, och vi var 8 stycken i bilen. men sen åkte vi hemåt för att fixa lite med högtalarna, så ser vi att det är har droppat bromsvätska(?) aa, jag vet inte riktigt vad det innebar men där slutade åkandet för våran del. ville inte riskera att köra utan bromsar.
så vi gick mest bara runt på stan efter den här insidenten, och vi hade riktigt trevligt. det blev mat på subway kring 3-tiden och jag tror att jag klev innanför dörren halv fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0