you are my sunshine in the rain

- Frida

hade först tänkt berätta lite om den nya bloggdesignen. eftersom att varken jag eller linnéa kan särskilt mycket om det än så länge, så har mikaela kågström hjälpt till en hel. jag gjorde collaget och sen så hjälpte mickan mig med resten! riktigt nöjd blev jag, och riktigt tacksam! här har ni hennes blogg:

http://micaelaaas.blogg.se/

idag var det super varmt i umeå, riktigt härligt. och förresten så blev det en hel del dopp i sjön. hur skönt som helst, kunde inte ligga och steka huur länge som helst utan att ta ett dopp. det var minst sagt svalkande! har verkligen tänkt att gå in för det där med att bli brun i sommar.

planerna inför kvällen är inte helt klara, känner mig sjukt otaggad just nu om jag ska vara helt ärlig. men hoppas att folket får mig att bli på bättre humör. blev inte mycket sömn inatt heller för den delen. så är en aning trött!
men det blir säkert bra! vad ska ni hitta på ikväll?

   


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det var så lite så! :) Säg bara till om du behöver hjälp med något mer =)

2009-06-27 @ 20:44:43
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0