You're a one of a kind, one of my kind

-Linnéa
kände att det var dags att skriva något i bloggen. mitt sommarjobb började egentligen idag men dit gick jag inte.. min "chef" hade lovat ringa minst en vecka innan så jag kunde få mer info om vem jag skulle jobba med osv, men ingen har ringt. jag fick ett samtal samma dag (alltså idag) av någon tjej som frågade efter mig, jag förklarade läget och vi kom överens om att jag ska dyka upp imorgon ist. kommer att jobba från 8-3. så det blir att vakna 6, jippi..



någon här som brukade följa prison break? jag hade totalt glömt bort att jag inte sett sista säsongen tills min bror frågade om jag ville ha några avsnitt från säsong fyra. nu är jag helst fast som jag alltid varit! programmen blir bara bättre och bättre. jag har dock endast några avsnitt och väntar på att få resterande. till dom som inte sett serien, seeeeeee den!

nu ska jag koka te!
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0