frågor

utmanad av www.thechicas.blogg.se

Lovar du att vara ärlig? japp

Du heter: Linnéa

Smeknamn: linnis

Låt som när du är ledsen sörjer till?: depp musik äre som gäller när jag är nere.

Beroende av: choklad hhaha

Vad tror folk om dig?: folk som inte känner mig dömmer mig som tillbakadragen och blyg


Stämmer det?:
 skulle jag kunna säga, är inte rakt på öppen. saker tar tid.

Vad får du oftast komplimanger för?: mitt hår och mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?: inget speciellt, är bara mig själv.
Hur imponerar man på dig?: är alltid bra att ge ett bra första intryck, var dig själv och ärlig!

Brukar du skratta för dig själv?:
jo det händer.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
nice, hur gick allt för dej då?

Var bor du?: Umeå

Trivs du där?:  det duger, men blir inte att bo kvar här senare kan jag lova!!

Äger du några converse:
nix

Sprit, cider, vin eller öl: öl eller en vodkadrink

Brukar du bli för full: nej, har inte så stort intresse för de:p

Är du allergisk mot något: nej


Hur svarar du i mobilen:
 tjaaa, äre bra?


Antal timmar sömn inatt:
6 timmar


Brukar du komma i tid:
japp, fast det har hänt att jag försovit mig.

När mår du bra: när jag får träffa mina kompisar mår jag som bäst!

När blev du fotad senast: nyår


Hur känner du dig nu:
pigg och taggad på helg!


Vanligaste färg på dina kläder:
svart, brun och grått

Vad tycker du om fötter: fräscha fötter är nice

Vad saknar du: skåne och nikki!!!!

Hade du en bra kväll igår: nej, hade fruktansvärd huvudvärk..

Favorit dryck på morgonen: havremjölk!

Rakar du benen: klart!
 

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12

Är du blyg?: ja verkligen! men inte alls mot mina nära och kära

Sysslar du med någon idrott: cheerleading såklart!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jo säkert, men blir man kär vid första ögonkastet är det nog mycket utseende man faller för.

Har du spytt offentligt: japp

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vara med i ett guytalk

Är du nöjd med ditt liv: ja!


Är du bortskämd:
nej
Vad gör du i morgon: ska till skolan och träna

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: hm, vetinte

Vad längtar du till?: Sommaren och skåne!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: verkligen!!

Vad använder du för shampoo?: ett shampoo från lanza

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: maybe

Gröna eller röda äppeln: röda

Gillar du golf: funkar

Vilken tid gick du upp idag: 10:00

Har du sovit i din egna säng inatt: aah

Har du strumpor på dig nu: Jaa!

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa!

Bär du glasögon eller linser:  inget av dom

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen och läppen

Vill du gifta dig: Ja, om ett bra tag

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: nej

Är du bra på att laga mat: ja
Är du flygrädd: Mmm

Hur vig är du: jaduu..

Är du musikalisk?: njaa

Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten

Vilken är din favoritglass:  den&jerrys såklart!

Tror du på ett liv efter döden:  Ja

Tycker du om sushi: äter inte kött

Har du tandläkarskräck: ja

Vilken ögonfärg har du: grön bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna : nej

Röker du: nej!

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan

Jag utmanar: www.alexaaaa.blogg.se, www.streetprincess.blogg.se, www.naaimas.blogg.se/baranaima


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0