helg(=

-linnéa
igår skulle rabin firas, galet vad kul man hade! tror att vi hade räknat med ca 20 pers men det var nog över 30. mitt under kvällen bet jessica tag i min hals, tänkte inte så mkt mer på det tills någon påpekade att jag hade ett "sugmärke" på halsen. cicci sminkade över så gott det gick, thanks<3 stannade runt 2 timmar för att senare ta bussen till carlshem där jag mötte upp några kompisar, där stannade vi endast 10 minuter för att sedan åka vidare till böleäng. så man kan säga att jag var lite här och var igår, men är iaf supernöjd med gårdagen.

Eftersom jag sov borta i natt var jag mer än trött när jag kom hem. blev inte alls mkt sömn. ville inte sova bort hela dagen så jag bestämde mig för att inte sova något alls när jag kom hem idag. jag har hållt mig uppe tills nu och måste erkänna att jag är rätt trött. får se till att ta igen all sömn i natt! kvällen har iaf bestått av att träffa en kompis, hade super trevligt!


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0