Take it or leave it!

-Linnéa
skoldagen idag har varit mer än sjuk. hahaha kan inte sluta skratta. more i can't tell.


kan väl säga att jag var på gott humör tills slutet av dagen då det var svenska. fyfan, tror inte att jag har haft så ont i huvudet tidigare, har verkligen huvudvärk varje dag! nog dags att gå till läkaren.. eftersom att det var sista lektionen var jag inte direkt på bästa humör med min huvudvärk och förstås skulle jag redovisa men det visade sig att mitt arbete försvunnit när datateknikern formaterade om min dator igår, så det blir bara att göra om allt.. kan ju inte bli bätte än sådhär! så det är väl dags att börja om med allt.. inte kul alls nu när jag har så sjukt ont i huvudet att jag inte kan tänka. kan det inte bara bli bra, orkar inte att det ska vara såhär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0