you can't wait for life

igår kväll började hos J där jag stannade endast 10 minuter för att senare möta upp 2 gamla klasskompisar.

-L: jag ska möta upp några kompisar som jag inte träffat på ett tag, men jag kommer tillbaka!
Jess: nej, du ska stanna här ju!
L: jo.. menmen, jag har lovat att träffa dom innan lovet är slut.
J: okej.. men då ska du lämna din väska här!!
L: ??
J: jag känner dej, du kommer inte tillbaka. Du bara försvinner sådär lite då&då, man pratar med dig sen helt plötsligt är du bara borta. fast lämnar du din väska måste du komma tillbaka! :D
L: Men jag behöver min väska.. eller jag måste iaf få ta några saker från väskan.
J: okej.. men sen ska jag ha väskan tillbaka!

J ger mig väskan tillslut! tänkte faktiskt endast ta några saker för att sedan lämna tillbaka väskan men kom på att det var lika bra att behålla hela väskan nu när jag ändå fått tillbaka den. så det hela slutar med att jag rusar ut med väskan och J kommer efter. fast tyvärr så hade J inga skor så för henne slutar det i trapphuset medans jag fortsätter vidare till mina kompisar på haga där jag hade riktigt trevligt med allas sällskap. alltid lika kul att se andra  lite onyktra när man själv är nykter haha. senare på kvällen kom E dit som jag inte träffat sen somras. fan vad kul att ses igen!
Jag kom iaf inte tillbaka till J, nu känner man sig lite dum :O  känner mig lite trött kom hem halv 4 igår och nu är det dags för plugg.. 
 pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0