cool at school!

-Linnéa
dagen har varit hyfsat slapp, eget arbete hela dagen, har försökt tavara på tiden så bra som möjligt. fast blev bara några få uppgifter gjorda på mattelektionen eftersom det var mer än omöjlig att koncentrera sig. så med andra ord blev det oseriöst med naima hela lektionen. senare på lektionen joinar naima lekrummet där några från klassen sitter. jag kommer in efter några minuter för att kolla läget då ser jag kikki vit i ansiktet som spöke. det var såklart naima som blåst en massa babypuder i ansiktet på både henne och malin. jag fick flera gånger höra att detsamma skulle hända mig, but hell nooo! eller... det slutade faktiskt med att jag oxå blev vit fast endast i halva ansiktet. haha kul var det iaf. måste ju få vara lite oseriöst ibland. nu sitter jag iaf här på min sista lektion, ska egentligen sluta fyra men slipper sista lektionen om man arbetare hemma så det känns sköööönt! blir en sväng till mej tsm med naima, äta lite, kanske fixa lite plugga? njaa nog inte idag fast det egentligen skulle behövas, både jag och naima är lite halvkrasliga så vi tare luungt idag. senare blire träning, känns bra nu efter helgen. nuu taggar jag heem. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0