you don't know what you got until you missing it a lot..

-Linnéa
detta lov har verkligen gått hur fort som helt, brukar väl kännas så när man hunnit med mkt kul. mitt lov har iaf varit super, har hunnit med det mesta som jag planerat. fast man kan ju inte alltid hinna med allt! nu är det iaf bara 2 dagar kvar där man kan hinna med mycket. idag blir det en sväng ner på stan för att sedan promenera till jessica på haga. det blir chilla med ett gäng där och käka god mat. Sen är det bara söndagen kvar där jag måste plugga., blir prov i inköp&varuhantering direkt efter lovet , inte så himla kul.. sen har det inte varit någon träning alls på lovet, lite synd men samtidigt bra för mig som har börjat få helt sjukt ont i halsen och lite huvudvärk då och då. ska iaf ut en sväng nu det är verkligen kanon väder!
puss

 

Sacko



 


Kommentarer
Postat av: [email protected]

weehoo :)

2009-03-07 @ 19:04:11
Postat av: Anonym

Is your name gillette? cause you're the best a man can get

2009-03-11 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0