crazyy!

-Linnéa
galetgaletgalet, fredan var super nice tills det hände lite otrevligheter.. förstår egentligen inte varför det blev som det blev. allt spårade ur när någon blev på kasst humör. hur svårt kan det vara att uppföra sig när man är bjuden till någons fest? blir bara så less, hoppas allt löste sig för dig n, finns alltid här! nog om detta. var lite halv trött  i fredags eftersom jag och jessica somnade runt 6 i och vaknade 7 timmar senare. blev en ganska lugn förmiddag hos jess. senare drog vi till mig för att hämta upp lite saker för att senare åka vidare till d som hade fest. du har alltid lika lyckade fester! rätt folk gör allt! eftersom festen blev så lyckad som vanligt stannade jag och några tills till 2. n skulle hämta oss men det blev inte lilla missförståndet! hah! så när vi väl löst allt, väntade vi på skjutsen vid bräntis då åkte en bil med 2 grabbar förbi som plocakde upp oss. tack! nu måste jag duscha. hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0