a day without you isn't fair

-linnéa
utvecklingssamtal en gång per termin och jag lyckades missa det.. hade såklart ställt väckaren som vanligt men måste stängt av larmet och sedan somnat om. riktigt lyckat.. galet  bra att vara ledig 2 dar pga utvecklingssamtal! nu är det bara 2 dagar till helg vilket jag verkligen se framemot!!! fredag-söndag blire bjästad tsm med naima och ett gäng där vi ska bo i 2 stugor, bada vattentunna och basta. kan lova att det kommer upp mkt bilder om detta. kommer hem på söndag och lär vara död, men ingen fara, är ledig på måndag!

eftersom att det var en ledig dag idag blev det sova läänge för att sedan fixa lite saker med syrran. var även på stan senare med my från laget och planerade resan till skåne i sommar. helt sjukt hur mycket jag längtar!

Sjukaste igår på skolan när alla kommit in till lektionen i inköp&varuhantering!! läraren säger, då vare dags för provet då. alla, då menar jag alla såg ut som frågetecken tills någon frågade, vadå prov? läraren suckar och säger att det varit planerat långt innan att det ska vara prov. hur kan det komma sig att verkligen alla har ingen koll alls? fast iofs brukar man förtränga skolan ganska bra när det är lov. hur som helst så blev det röstning om provet skulle vara nu då ingen pluggat alls eller ha det på fredag, och så klart blev det fredag som tur var! vi har verkligen en kanon bra lärare i de ämnet som sa att det var helt okej att skjuta på provet. eftersom att det är onsdag så är det dags att plugga lite nu, inte för att jag är säker på att jag har boken hemma menmen. puss!

sacko!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0