There's nothing you can do that can't be done

-Linnéa
näst sista lektionen blev en föreläsning med en kille som rest runt till lite olika platser i världen. han berättade om sin tid utomlands, syftet till alla resor och hur man själv ska gå tillväga om man vill resa runt för att se hur andra lever osv. var redan halvless innan föreläsningen så ni kan tänka er hur det var efter bara 20 minuter, verkligen på gränsen till att jag  skulle somna. kikki somnade tydligen;) som sagt jag var less sen tidigare, frös helt sjukt eftersom vi satt i en aulan typ utan värme, förstår inte varför det måste vara så kallt i skolan. inte nog med det  pratade föreläsaren i precis samma tonläge hela tiden och han tappade tråden några gånger, så blev lite svårt att hänga med när han slutade mitt i allt för att sedan börja prata om något helt annat. kunde heller inte sova eftersom det skulle varit oförskämt samtidigt som jag satt allra längst fram. som tur var blev det bara lite information efter föreläsningen gällande fredags då vi hela klassen ska på uf mässa, det är en mässa där olika elever ska marknadsföra sitt företag och sina produkter så det lär bli nicee, alltså ingen vanlig skola på fredag. så skulle egentligen slutat 2 idag men eftersom naima, nadja och jag skulle på ett styrelesammanträde mellan halv 4 och halv 5 blev det en ganska sen dag. jag var så trött bara efter halva dagen att jag är förvånad att jag lyckades koncentrera mig på hela mötet, säkert för att det var så intressant.  togs iaf upp lite info om hur man ska representera handelsprogrammet för kommande elever, ideér om lärlingsutbildning för handels programmet och lite annat.

min klass har tsm kommit överens om att representera handels genom en modevisning tisdagen efter påsklovet. 5 från klassen ska gå modevisning med kläder från Åhléns som tidigare var vårt övningsföretag. så håll utkik;)

sen såklart eftersom jag var så trött på eftermiddagen lyckades jag låsa in mina nycklar i skåpet, tänkte mig inte alls för. knippsade redan en gång förra veckan eftersom jag trodde att jag tappat bort mina nycklar när jag hittade dom. orkade inte ta tag i det just då så det fick bli en sväng förbi skolvärdarna efter sammanträdet då det var försent, dom hade gått hem för dagen så blir att knippsa igen imorgon.. haha hur lyckas man? måste säga att jag är förvånad att jag inte tappade bort mina nycklar ist för att låsa in dom vilket händer jämt.. får väl börja släpa med mej en bultsax på skolan, har som inte så mkt till val eftersom jag även alltid har mina reservnycklar på samma nyckel. tror inte man kan vara mer kass än såhär hahahha. jag orkar inte mig själv just nu. hahahh

har egentligen inte tid att sitta här och skriva, har massor som måste göras. ska hålla redovisning imorgon mellan 5-8 minuter och mitt ämne är fördomar och jag har inte ens hunnit börja.. ne nu ska jag kila.
lateeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0