I call you up whenever things go wrong.You're always there. You are my shoulder to cry on.

nu är datumet bestämt, det blir skåne vecka 27 en fredag tillsammans med my från laget och hennes familj. vi ska bila ner, inte för att jag alls tycker om att åka bil, blir åksjuk redan efter 10 minuter. kommer ta ca 16 timmar att bila ner, får se hur det kommer att sluta. men kul ska det iaf bli! sist jag bilade en sån sträcka var när vi flyttade upp hit. jag kommer stanna där nere i ca en och en halv vecka. det ska bli så skönt att få komma bort från umeå, är verkligen less på detta ställe nu! samma saker som händer dag ut och dag in. sen blir det troligast sthlm efter skåne, slipper umeå ännu lite längre! ska passa på att träffa en gammal klasskompis. har inte hunnit planera så mkt mer än de. blir redan nu att börja räkna ner dagarna. underbaaaaart!

har iaf just haft min första laktion för dagen och nu sitter jag här och är verkligen trött! av någon konstig anledning vaknade jag kl 5 idag och somnade efter 12. inte bra alls, men det är iofs nästan så det brukar se ut för mig. första lektionen var förstås redovisning som både kikki och jag glömt.. men vi lyckades iaf göra det bästa av situationen. har rast i 20 minuter till så ska försöka hitta något bra att göra för att fördriva tiden.
puss!


Kommentarer
Postat av: -

16 minuter?

2009-03-18 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0