you make me feel, better then you have done before

-Linnéa
vaknad, gjorde mig i ordning och var just påväg till skolan när jag började må riktigt dåligt. så får bli att stanna hemma idag och färdigställa alla uppgifter som måste in i svenskan. hoppas att jag blir bättre snart! ska ner på stan med naima senare för att köpa en present till en tjejkompis tills imorgon och lite annat som måste fixas. skulle egentligen till bjästad men jag och naima valde att inte åka med dit eftersom allt verkade oklart här och där. men vi deppar inte för det, vi har trevliga planer både för idag och imorgon! söndagen blir dock till att plugga, har min sista chans att göra ett prov som jag tidigare missat pga att jag varit sjuk. så missar jag provet på måndag, alltså ett prov blir det ig i hela kursen. söndagen får bli plugg, så brukar det se ut för mig. tror inte heller att det är så många som orkar lägga ner plugg på helgen, ne fyfan! någon vila måste man få :) Nu måste jag fixa en hel del innan jag ska möta upp naima. ha en super helg!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0