bläää

-Linnéa
sitter nu på min sista lektion för dagen i svenska b. jag har just börjat skriva på en novell som ska in på torsdag. jag har valt att skriva om en människas kamp genom förintelsen, livet i ett förintelseläger. kanske inte det roligaste men intressant kommer det att bli!

lektionen började iaf med att alla i klassen "gömde" sig i grupprummet för att få läraren att tro att alla hade gått hem. detta för att de 2 sista lektionerna innan valborg skippade alla, (en av dom var en svenska lektion.) så det fick bli en repris. förstår egentligen inte varför läraren blev så sur, men kul vare. ;P

trodde att jag slutade 3 idag.. ska möta upp M kl 4 då jag slutar så det kommer bli mer än stressigt. sen har det just börjat regna, fuck jag har inget paraply med mig.. inte nog med det har jag värsta huvudvärken någonsing. kan nog inte bli bättre...

ska nog fortsätta med min novell nu så den kommer in i tid.
puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0