Lördag!

-Linnéa
igår blev det filmkväll hos linda med några. vi såg "mirrors". den var bra men fan så rädd man blev! tanken var att det skulle bli en tidig kväll för att vara stöd till linda på idol idag. men vi kände att vi hade ingen ork alls när vi vaknade eftersom vi somnade alldeles försent.

kan inte sluta tänka på igår när vi alla satt spända framför skräckfilmen. filmen visade lite snabbt en liten mus springa över ett rör (just innan och efter detta var det hur spännanade som helst) då plötsligt börjar E nynna på denna låt eftersom när han såg musen kopplade han direkt till denna video, (fråga mej inte varför) kanske svårt att förstå hur kul det var. men fan så alla skrattade! plötsligt var det inte alls läskigt längre utan bara roligt. den här låten måste minst ha upprepats 10 gånger efter detta på samma kväll haha.
http://www.youtube.com/watch?v=SMWi7CLoZ2Q

nom nom nom nom nom nom nom
kan inte sluta skratta åt det här

nu ska jag iaf skynda mig över till jessica på haga. ska försöka få i mig en kopp kaffe innan för att hålla mig vaken. får se hur det kommer att gå haha.
puss!

Kommentarer
Postat av: Naima

varför är du aldrig i skolan? =(

2009-05-04 @ 13:11:26
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0