lyckat..

-Linnéa
på senaste tiden har jag märkt att min dator inte fungerat som den ska. tog den till teknikerna idag och det visade sig att datorn inte är min utan kikkis, den har även aldrig ominstallerats så inte konstigt att den inte fungerar som den ska. hur vi har lyckats med det har jag ingenaning om. nog har jag tyckte att det varit lite skumt att alla mina mappar, dokument, bilder och spotify bara försvunnit, men trodde det var min datorns fel men tydligen inte. nu sitter jag här på en lektion i info&layout och hoppas på att kikki ska dyka upp så vi kan byta tillbaka datorer. haha

idag går jag till 3, hur ska man stå ut? är redan less.. efter skolan blir det ner på stan och träffa joakim. tror det var sportlov då vi sist sågs, så det ser jag framemot!

nu ska jag iaf försöka anstränga mig lite. fick just ett häfte med uppgifter av min lärare som ska in, suck..


hur vet man att man vet/vill något säkert? man brukar säga "ge det en chans och se vart det leder". men hur kan man göra det om man inte vet. tanken slog mig när jag började tänka på allt som jag varken vet ett ja eller nej på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0