måndag!

kom till skolan och hade tydligen bara en lektion idag. så det blev bara hem och äta efter för att sedan möta upp frida för att gå  tsm till hennes idrott. det blev vollyboll där jag blev tillfrågade om jag ville vara med, det hade jag gärna varit om jag haft ombyte. min klass hade endast en termin idrott fast 3 gånger i veckan första året, så det är lite tråkigt utan idrott. varmaste dagen hittills (?) det var iaf otroligt varmt idag!

jag och frida träffade ida idag så vi kunde få resterande blider från festen i onsdags!

      













                 

som ni ser så hade vi det riktigt crazyyy!

nu ska jag och frida plugga och käka ben&jerrys!
kram

Kommentarer
Postat av: Jalley/Anton/Linn

de e va crazzzy ;D

2009-05-25 @ 21:35:11
URL: http://jals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0