suck..

-Linnéa
Då är det sista lektionen för dagen, engelska affärskommunikation. vi skulle lämnat in en uppgift som ingen gjort(?) förstår inte att jag är förvånad haha. iofs har jag gjort den men alla andra har fått en ny chans att göra den.

har inte hunnit snacka med min lärare i detta ämne ännu (läraren som ringde hem). ville ta diskutionen på lektionstid eftersom jag har ingen tid efter vi slutat. men läraren klappade mig bara på axeln och sa "vi tar det efter lektionen, du och jag har lite att prata om". jag säger bara fuck mina handledare!!!!

dom ringer hem till morsan för att dom inte vågar prata med mig (?) ringer hem i hopp om att tro att min mamma vet mer om mig än vad jag själv vet (?)
suck.. när ska dom ge sig? ska det vara så jävla svårt att fråga mig vart felet sitter? för uppenbarligen verkar det som om att det är något fel, varför skulle dom annars ringa hem?

orkade inte ta det med min morsa eftersom det är mellan mig och mina handledare. mina lärare kan inte ens försöka vara lite förstående. fan vad less man blir..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0