tisdag!

-Linnéa
då har man provat ut alla kläder till modevisningen. jag kommer att bära kläder från JC, mer säger jag inte! kika ist förbi på kulturnatta kl nio om ni vill se en tuff modevisning! smycken och skor ska provas ut imorgon sen är hela outfiten klar! jag hoppas på en super tuff sminkning och frisyr! förstår dock inte hur jag ska hinna med morgon dagen för att den ska bli så bra som möjligt, men det löser sig nog!

har inte haft någon tid alls idag till att plugga. så hade tänkt sätta mig ner nu och plugga så att jag har någon chans att klara provet i engelska affärskommunikation imorgon.

bilder kommer självklart upp från modevisningen!

hare, puss!

Kommentarer
Postat av: Naima

Åh vad kul med modevisningen, jag kommer defenitivt komma!!! JUST DET, jag fyller ju år på torsdag så jag ska ha fika och mys här med kompisar! Du är jätte välkommen =)

2009-05-19 @ 17:39:44
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0