Tisdag!

-Linnéa
sitter nu på en lektion i branch&produktkunskap. jobbar med mitt projektarbete vilket är choklad. hur jag ska få ihop runt 15-20 sidor vet jag inte riktigt men det måste bara gå! vi jobbar även med ett ämne som heter projekt&företagande där vi har ett arbete som ska redovias nästa vecka för några jury. jag är en grupp med 4 där vi ska skapa en egen affärsplan osv. den grupp som kan övertyga juryn bäst om att ha bäst affärsidé osv vinner 2000 kr. min grupp har med gamlingar att göra så vi fick lov att ringa några samtal till äldre för att få svar på en enkät som vi gjort. tror vi ringde runt 10 stycken tills någon svarade. när någon äntligen svarade hörde hon inte vad vi sa, så det blev bara att lägga på och ringa igen. då kom vi till en tant som var runt 90. och visst, vi fick svara på det mesta men hon började snacka om massa annat + att vi fick hålla telefonen ca en halv meter ifrån örat eftersom hon skrek så fruktansvärt. nu ska man bara härda 12 minuter till sen är det lunch! åt frukost runt 6 så är vekligen hur hungrig som helst!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0