Torsdag!

-Linnéa
nu sitter jag här hos frida och vi har såklart just käkat ben&jerry´s half baked. finns det något godare(?)det blir iaf just sova. måste få ordentligt med sömn så jag klarar matte nationella B imorgon! jag bara hoppas på att jag kommer fixa det! efter provet blir det lite snabbt ner på stan för att senare dra till frida och fixa allt inför yran. jag kommer att spela med laget "ulta ultra tiny" på bräntis runt 5. vad som händer efter återstår att se!

vi såg just på vädret att det kommer blir kanon bra väder hela helgen men framför allt på söndag. upp mot 30 grader!!!!! då blir det verkligen stek i solen tsm med frida och ben&jerry´s. hehe!

nu blire sova
natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0