tisdag tsm med naima<3

-Linnéa
dagen har varit uuunderbar! kommer runt 10 minuter sent på morgon och tänker att det ska bli kul att träffa folket i klassen man inte sett på ett tag. jag kommer in och där satt 5 pers och läraren. förvånad blir jag (vilket jag inte borde bli eftersom det är jämt så) och skrattar lite tyst. ann som vi har i lektion 2 på morgon kommer in och meddelar något som jag dock inte hann uppfatta och passade även på att påminna om provet som skulle vara 20 min senare. vare någon som pluggat? nix.. var det någon som visste att vi hade prov? nix.. var det någon som redovisade på lektion 3? nix.. jag blev utskickad under provet så det var lite trist, men var lika bra att se det som en bra sak, jag slapp lärarna som jag är så sjukt less på just nu!!

efter skolan blev det en snabbis ner på stan tillsammans med naima. sen gick vi förbi mig för att packa träningskläder och badkläder till iksu. vi hade riktigt kul! jag orkade inte mig själv på hemvägen,jag ville bara lägga mig mitt på gatan för att skratta åt mig själv för att jag är så kass, och åt naima såklart! helt klart, du gjorde min dag!

nu ska jag sova så att jag orkar mig upp imrron!
natti!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej!



Tyvärr är portarna stängda just nu för fler beställningar. Men det är alltid några som avbokar så håll utkik på bloggen runt vecka 23. Då kommer det säkert upp rest-linnen :)



Kramar

2009-05-27 @ 01:26:13
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0