bilder från kulturnatta!

de togs otroligt mycket bilder före,under och efter modevisningen som jag var med i på kulturnatta. här kommer iaf några bilder som min kompis flippa tog! :)

super cool sminkning, klädsel och frisyr! kan det bli bättre(?)(!)(!)

lite längre ner kan ni se "snurren" jag gör tsm med en kille på uppvisningen. alla modeller var uppdelade i olika grupper där man var ca 6 i varje grupp och jag hamnade i "jcgruppen" där jag fick bära super tuffa kläder från jc. vi hade en speciell korografi som vi skulle utgå ifrån. men lite eget fick vi såklart oxå komma upp med. så jag och en kille gjorde en snabb dans uppe på scenen. jag kan lova att jag var mer en nervös innan jag skulle upp. men väl där uppe gick det hur bra som helst! jag var mest nervös över att jag skulle ramla eller något liknande när snurren skulle göras eftersom jag aldrig övade med klackar, men det hela gick super!






















fler bilder kommer snart!!
skriver senare. puss!

Kommentarer
Postat av: erica

snygg sminkning:)

2009-05-28 @ 23:29:09
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0