helg!

-Linnéa

Fredag

dags med en ordentlig uppdatering! jag och frida gick lite snabbt på stan för att fixa allt innan yran. trodde dock inte att vi skulle hinna i tid med tanke på allt som skulle göras innan. vi stressade riktigt ordentligt.och kom just innan fem då matcherna skulle starta. vi mötte 3 lag där första matchen blev vi utebrända 2 gånger. den andra matchen var så klockren, vi spelade mot ett lag som hade klätt utt sig till troll som sprang runt med badringar (?) slutpoängen blev 7-67. ja ni kan ju gissa vilka som vann(?);). sista matchen mötte vi ett riktigt bra lag, slutpoängen blev riktigt lika. vi kände dock inte för att vinna sista matchen eftersom ingen i laget hade tid att spela på lördagen. men riktigt trevligt var det och man träffade massa trevligt umgänge! efter matcherna blev det hem till frida för att fräscha upp sig efter brännbolllen. senare blev det fest hos angelica där vi stannade tills björn skulle spela. vi hade det  riktigt trevligt hos angelica förutom när vi fick försöka stoppa ett bråk. jag var riktigt nära på att få en glasflaska i huvude! vill inte tänka på hur det hade gått om inte joel dragit mej undan, tack ännu en gång!! kvällen fortsatte vidare ner på stan där vi hade det riktigt trevlig med allt folk man stötte på! det blev promenad hem med frida, krille och joel runt 3 och jag slocknade runt 4.

lördag/söndag
konstigt nog kände jag mig hur pigg som helst när jag vaknade upp hos frida på lördagen. jag somnade 4 och vaknade 10 och var riktigt pigg(?). frida skulle på någon middag så det blev en snabb promenad hem på morgonen. hade inte så mycket planera lördagen, mest att jag bara skulle ta det lungt. men det blev iaf så att jag åkte till linda i sörmjöle där vi var ett gäng och grillade och såg film. grabbarna sov dock inte över så natten fortsatte med en tjejkväll! jag, cicci och linda somnade riiiikitgt sent, 9 på morgonen(?) jag förstår inte riktigt hur jag orkade med tanke på att jag endast sov 6 timmar natten innan. linda som vanligt vaknade flera timmar innan mig och cicci som vaknade halv 3!.. verkligen inte okej!!! vem vill sova bort en hel dag då det ska vara över 30 grader ute! så lite ångest hade man över det. det blev iaf fort upp ur sängen och slänga i sig frukost för att sedan lägga sig på altanen tsm med linda och cicci. där låg vi runt 2 timmar i solen med en massa bra musik. lite färg har man fått så jag är nöjd! vid middagstid fick jag skjuts in till stan för att käka och ducha innan jag skulle vidare till frida. vi har såklart käkat ben&jerry´s och pluggat en massa! frida har prov imorgon så jag har försökt hjälpa henne en del. nu är vi riktigt less och ska just hoppa i säng!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0