måndag!

-Linnéa
har haft rep hela kvällen inför modevisningen som kommer vara på kulturnatta. repetitionen gick bra, var bara mycket man skulle ha koll på och mycket tider att passa för att prova ut kläder osv. modevisningen kommer hållas på kulturnatta kl 9 på rådhustorget.

jag har ingen skola imorgon så det känns skönt! helt slappt kommer det dock inte bli eftersom jag har prov på onsdag, så en del plugg får man räkna med. sen är vi ju alla lediga torsdag& fredag så det kan inte bli mycket bättre än så!

nu har jag äntligen lärt mig vad laget heter som jag skulle spelat med i yra. "kalashnikov kamraterna" heter vi tydligen. laget kommer att bära militärkläder och brosan sa att "kalashnikov" är ett slags vapen vilket jag inte visste men det låter ganska logiskt med tanke på att vi ska bära militärkläder. jag kommer inte vara med så en reserv kommer att ta min plats men jag kommer självklart vara stöd till laget!

There is no love without forgiveness, and there is no forgiveness without love. To forgive is the highest, most beautiful form of love. In return, you will receive untold peace and happiness.

nu ska jag iaf börja plugga lite.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0