kulturnatta!

-Fredag
blev övernattning i kassjö hos M. grabbarna började med rövdunk medans tjejerna stekte i solen. sedan blev det matlagning, bastu för grabbarna ännu mer stek i solen för tjejerna och poker. kvällen avslutades med film men inte för min del eftersom jag hade migrän så jag fick mig en egen säng att vila i. det blev då inte bättre, sov inget på hela natten och huvudvärken släppte inte förens eftermiddag nästa dag. men en riktigt trevligt fredag var det!


-Lördag
känner att jag inte alls har haft bra koll på läget den senaste tiden! jag var verkligen stensäker att det var fredag idag! jag har inte sovit något alls i natt, kände mig inte alls trött så har varit vaken ett bra tag nu. hur som helst ringde H som anordnat hela modevisningen kl 10 ida och frågade om jag var påväg. allt stod stilla för ett tag och jag försökte tänka efter vad H menade. efter att det varit tyst ett tag sa H, "det är ju idag, modevisningen är idag".
"idag??!?!!!! är det lördag idag?? shiiiit, jag skyndar mig så fort jag kan!" hur lyckas man? jag som varit supersäker på att det var fredag tog allt bara lungt tills H ringde. då blev det bara hem direkt och in i duschen för att sedan skynda iväg till idun. där har jag varit idag mellan 10:00-21:00 för att ha fått allt fixat till modevisningen. hår, smink och kläder blev super läckert på alla! självklart kommer det upp massa bilder som togs under dagen! halvtimme innan man stod förberedd nedanför scenen började det känns ordentligt nervöst! men allt gick som en dans på rosor väl uppe på scenen. det kändes riktigt bra så jag är nöjd!

nu ska jag sova!!!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0