onsdag

-Linnéa
nu sitter jag här på min första lektion, branch&produktkunskap. mitt arbete ska tydligen in idag!! stress! onsdagar är dagarna då jag har låång lunch och långa raster. tiden läggs då oftast på att halvsova i korridorerna eller slöa framför datorn. men inte idag, imorgon är det redovisningen för juryn i projekt&företagande så allt måste sammanställas och även måste en planering läggas på hur vi ska formulera allt till juryn. kommer nog bli kul bara man hinner klart med allt i tid!

b var förbi igår för att hämta pengar till brännbollsyran. jag hade tidigare blivit tillfrågad om jag hade lust att vara med, självklart svarade jag ja. tror inte jag tänkte så långt när jag svarade på den frågan. jag menar, hur kommer det här sluta? ;O kan inte minns sist jag spelade brännboll. det får väl gå som det går antar jag.

nu ska jag fortsätta med mitt arbete innan läraren kommer förbi och ser att jag gör annat.
puss!

sinä<3

Kommentarer
Postat av: Frida J

Haha, gumman! Ska du också vara med på brännbollsyran? Jag ocksååå!

2009-05-06 @ 11:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0