less!!!

-Linnéa
orkar inte att det ska vara såhär mer, det är alldels för långt kvar.. har tänkt på olika orsaker till varför det är såhär men aldrig riktigt insett varför det är som det är just nu. fast igår kom jag på, det kan inte vara något annat.. hela maj och juni kvar.. vilket är resterande tid av skolan innan sommarlov. hur ska jag klara av att ta igen allt? har verkligen ingen motivation eller ork kvar. fast jag antar att det är värt allt besvär i sluändan.

känner på mig att skoldagen imorgon kommer inte vara den bästa, måste ta och snacka med mina handledare, urch jag får en rysning av att bara tänka på dom. fast det är iosf inte alls långt kvar till sommarlov så jag tror nog att jag lyckas stå ut. hade nog aldrig gått om jag inte haft den klassen jag har. ni är guld värt!

morsans förslag om att jag kan göra mitt sista år i helsingfors låter underbart. men är det verkligen så underbart när man tänker på allt annat? att bara lämna allt här, ska fundera över det men tror inte det kommer att hålla.

ska försöka att göra det bästa av situation just nu och se vart det hela leder.

life ain't beautiful without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0