hp2 kammar! grattis!!

-Linnéa
redovisningen idag gick jätte bra! alla i min grupp var verkligen hur nervösa som helst men det gick som sagt jätte bra! det var faktiskt inte så farligt som jag föreställt mig. det var 4 jury och 2 lärare som lyssnade och antecknade undertiden vi redovisade. tror det var 6 grupper sammanlagt; 3 grupper från handels och 3 grupper från hotell&restaurang. detta är ett arbete vi jobbet med i ca ett halv år (?) där tanken var att skapa en affärsplan för ens produkt respektive tjänst. det fanns då 2 pris: etta pris var 2000 kr och 2:a pris var 1500 kr. min grupp vann! är riktigt nöjd med arbetet och framförandet! 2:a pris gick till nadja, naima och malin i min klass och kikki,antonia och cicci vann äran för bra framförande. vilket resulterar att hp2 kammat ordentligt! fyfan så bra vi är!! bra jobbat hp2!!!!

nu måste jag verkligen ta tag i novellen och göra klart den, den ska vara inne innan 12 inatt. vill gärna hinna klart innan så att skåne kan få någon sömn inatt;)
sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0