helg!

-linnéa
valborg blev i sunnantorp tsm med ett trevligt gäng! det blev halvt grillning, inte så lyckat haha. det blev sitta ute ett bra tag tills man tappat känseln av kylan, då lyckades vi dra in folket i värmen. vi rökte vattenpipa, pratade om allt och inget och såg en skräckfilm. tror nog att det endast var runt hälften som såg  hela filmen, resten hade händerna för ögonen eller så hade dom somnat. trodde det skulle bli hem tidigt dagen efter så jag och linda tackade nej till mat för att laga mat när vi hade kommit hem, men hem kom vi inte tidigt kan jag lova.. vi alla låg och stekte runt 5 timmar i solen, min bränna är inte att leka med! ( jag ser ut som en tomat). linda och jag kom fram till att vi inte hade ätit på över 24 timmar. mycket energi i kroppen hade man inte sen att vi låg i solen i 5 timmar gjorde det hela inte mycket bättre. visst brun blev man fast hade ordentlig huvudvärk efter det. när klockan blivit fem var det dags att åka hem, tror inte jag sa ett enda ord på resa hem eftersom jag var så trött och tom på mat. det enda jag kunde tänka på under resan hem var mat! det första vi gjorde när vi kommit hem var att beställa pizza. självklart blev det något krångel med det så vi fick vänta 10 minuter extra, jag lovar jag trodde jag skulle dö! efter maten var vi så gått som återställda igen, då blev det grillning och kubb nere vid älven tillsammans med trevligt folk. eftersom anna hade till och med tagit med sig täcken till älven + att vi hade en brasa så kunde det inte bli mycket bättre. där satt vi tills vi eldat upp all ved sen blev det film hos anna. självklart hyrde jag och anna en skräckfilm fast hälften inte alls var sugen på det, det blev "barnhemmet". filmen var bra och anna lyckades skrämma upp alla i rummet, bra jobbat! kvällen slutade med en promenad tsm med bull hem. eftersom jag inte sov nästan alls på valborg så var det otroligt skönt med sömn i natt. kanske inte det bästa att sova borta hela dagen men jag klagar inte. nu sitter jag här i sörmjöle tsm med linda och planerar kvällen. nu ska jag göra annat.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0