15 november

- Frida
I helgen har det varit riktigt dålig uppdatering från min sida- men det kanske är ganska förståligt. När man fyller arton så brukar det vara fullt upp med fika, middagar och fester ett par dagar framöver. Min helg har varit super bra, premiär på krogen för mig blev det på fredag vilket blev riktigt lyckat. Det bjöds på god mat och fika hemma hos mig och sen drog vi på krogenkrogen. Det var svårt att vara social med hela gänget, men jag hängde mest på dansgolvet och dom som ville haka på, hakade på. Vill även tacka alla sötnosar som följde med på krogen, bara för min skull. guuld värt, u know I love u guys!

Igår var jag på bio med samme, (marcus och johnny plus deras respektive). Vi såg en skräckfilm som jag tyvärr har tappat namnet på. Jag brukar vanligvis vara livrädd när det gäller skräckfilmer, men den vi såg igår gick faktiskt oväntat bra att se (utan händerna för ögonen).

Nu har jag och linnéa kollat på andra avenyn och är OERHÖRT rastlösa......................... Vi har nu bestämt oss för att gå på en promenad i spö regnet. Wish me good luck, pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0