19 november

- Frida
Det blev lite stressigt imorse då emz kom och plingade på dörren en halvtimme innan vi skulle iväg till tandläkarhöhskolan. Vi hann som tur i tid iaf.
Jag pratade även med min bildlärare idag och jag fick byta estetiskt val till foto! Eftersom att jag inte var fullt förberedd på att få en sån fin kamera, så hade jag inte heller tänkt ha foto. Skönt iaf att det blev bytt- från och med idag är jag ledig varje torsdag fram tills jul.

Efter skolan så gick jag och emmy på stan ett tag. Jag hittade en lite längre t-shirt med paljetter på, sen hittade jag även ett ursnyggt linne med rosor och döskallar på, till det så blev det ett par jeansleggings. Jag älskar verkligen att dra på sig ett par jenasleggins till någon lång t-shirt eller linne. Det är både bekvämt & snyggt.

Nu ska jag ut med butch, hörs senare.

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0