2 november

- Frida
Alltså jag klarar inte av det här vädret, det är iskallt, blåsigt och bara hurvigt ute. Man vill bara ligga inne under täcket och kolla på någon bra film när det är såhär jobbigt väder.
Första dagen i skolan idag på tre veckor, det gick faktiskt bra. Gick upp ovanligt tidigt, så jag hann äta frukost imorse. Det känns skönt att skolan är igång med alla rutiner osv, dock är jag väldigt trött efter bara en dag. Tur att jag ar sovmorgon imorgon!

Så snäll bror som jag har så har han nu fixat en ny usb-kabel till min telefon, vilket betyder att jag har ett fåtal bilder från t. ex stocholm i telefonen! Det känns super bra, och jag blev riktigt glad när han kom hem med en ny kabel åt mig.
Nu ska jag iväg på ica och köpa lite ingridienser, sen iväg till samme för att bjuda på lite godfika. Känns som att det var evigheter sen jag träffade honom, men det var trots allt i fredags sist.


bilder från Stockholm & fler bilder från halloween kommer upp ikväll. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0