23.54 tomprat

- Frida
Någonting som jag tycker är väldigt underligt är att jag somnar alltid innan tio, eller trax efter tio när jag är med min pojke. Förstår inte riktigt vad det beror på, men det måste vara tryggheten det beror på. Nu är klockan tolv, och jag insåg precis att jag börjar 13.45 imorgon, slappt schema huh?

Bakningen gick hur bra som helst, med trevligt sällskap så går väl det mesta bra. För att inte glömma, så smakade lussebullarna gudomligt. Har även lovat min käraste farmor att baka lussebullar med henne också, så det lär inte dröja länge tills det blir storbak igen. Det blev drygt hundra bullar idag!

Imorgon blir det både gym och simning vilket känns väldigt skönt. Någonting som är mindre bra är att min dator lever sitt eget (j*vla) liv.. Konstigt nog så har jag vant mig med att den är så seg när man skriver, så att man måste vara hundra procent säker på vars man har tangenterna annars tar det hundra år att sudda. Det är inte bara det, utan mitt USB uttag och min "kortläsare (?)" har helt gett upp. Det går med andra ord inte att få in alla fina bilder från min älskade kamera.

Näe, nu ska jag äta lite glass och kolla på de senaste avsnitten av riverside.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0