<3

- Linnéa

jag vaknade ett, vad är det som händer.. visst att jag somnade hyfsat sent men att vakna ett är inte okej! kändes iaf skönt att vakna utvilad och utan huvudvärk! jag har inte hunnit med så mycket idag annat än att jag varit ute på promenerat för att rensa tankarna.

nu sitter jag iaf hos min älskling! vi har just bokat biljetter för 2012 som vi ska se ikv 10! vi har även sett trailers på "wrong turn", uuurch säger jag bara! jag antar att vi ska se någon av dom, får se om man somnar i natt..

vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jessica

du kom aldrig ...

2009-11-21 @ 19:41:02
Postat av: Antonia

HAHA wrong turn är bland dom sämsta filmerna jag sett, lägg inte ner tid på dom!

2009-11-21 @ 20:50:27
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0