9 november

- Frida
Skulle väl inte säga att måndag morgon började särskilt bra. jag vaknade upp imorse, av att klockaren ringde, drog iväg ett eller två sms sen somnade jag om. När jag väl vaknade upp hade jag såklart försovit mig, första gången på mina tre år på thoren som jag vaknat och redan har börjat. Visst, det kan ha hänt att jag försovit mg och att det blivit stressigt, men då har jag ändå kommit till skolan i tid eller fem-tio minuter sen.

Sitter utanför klassrummet nu och väntar på bättre tider. Hannie svarar inte på mitt sms om vi ska ha någon rast, och vill heller inte bara gå in i klassrummet när vi har bild och jag säkert redan har missat alla instruktioner osv.

Min dator går för övrigt sjukt segt, inte ens roligt att sitta vid den längre. Bäst att man vet vars knapparna sitter, för den hakar upp sig så fort man bara skriver en bokstav. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0