9/11

- Linnéa

dag 2 på kursen gick bra! det var som sagt ett praktiskt och ett teoretiskt prov, nu väntar jag bara på att få ett brev hem om jag klarat kursen eller inte! så håll tummarna! förutsom kursen har my, my och jag jobbat med att göra tävlingsmusiken. hittils har det blivit 6 timmars arbete och 25 sekunder är klara, det tar sin tid men det är de värt! ett tävlingsprogram består av ca 1:30 sekunder så det är en del arbete kvar! eftersom vi tre gjort tävlingsprogrammet tänkte vi att det kunde vara kul att göra tävlingsmusiken med! jag ska hålla er uppdaterad om uppvisningar!


eftersom jag kom hem 7 imorse var jag mer än trött, jag somnade direkt jag kom hem. av någon konstig anledning vaknade jag 10, så det blev bara 4 timmars sömn. är dock inte alls trött!
jag har just ätit middag och ska strax iväg till frida, vi ska åka tillsammans till boysen!
vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0