cheerleading<3

- Linnéa

idag blev det kanske inte den längsta träningen eftersom vi fick vara extra effektiva för att frida skulle hinna till samme. det blev runt en timmes träning sen blev det av hem för att styra upp med cheerleadingen. det har varit lite upp och ner dom senaste träningarna men nu är vi på banan igen och allt är under kontroll, som tur är!


älskvärt

imorgon blir det först skola till tre sen ska jag och simma innan cheer träningen. efter träningen ska jag träffa min älskling som äntligen blivit frisk! <3

jag hade helst glömt bort att jag skulle fixa en klänning till fridas födelsedag. som tur var kom jag på det idag! nu har jag just klickat runt på olika hemsidor och hittat klänningen jag ska ha!

igår somnade jag runt 1 så nu är det dags att sova!
sov gott alla!
vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Anna

Får komma och kolla på er snart! =) Måste ses snart! <3

2009-11-05 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0