dagens

- Frida
Det blev lite ändrade planer gällande dagen. Som jag skrev tidigare, var jag helt ledig idag- åkte bara till skolan för att träffa min UF grupp. Jag kom hem och kände verkligen suget att städa, fråga mig inte varför men så var det. Hann bara plocka upp lite kläder som låg utspritt över rummet, och byta sängkläder. Inte lång tid därefter kom sofia och plingade på och sa att vi skulle ut och rida. Jag fick upp minst tio tankar, skulle jag rida? När sofia väl har bestämt sig, så är det så det kommer bli. Vill hon att jag skaupp på hästen, så blir det så. Jag tycker verkligen att det är helt underbart att rida, när man väl sitter på sadeln och lunkar på. Men det är rädslan som är mitt största problem, har grymt stor respekt för dom stora djuren och det är inget djur jag någonsin skulle skaffa.
(Har bildbevis. Förstår att ni inte kan tro det ni läser {ni som känner mig}, men det finns sparat på en bild;) )

Som ni ser så lever jag, jag överledve ridningen och det gick super bra. Det är absolut inte första gången jag rider, sofia har nog fått upp mig på ett tiotal hästar så helt ovan är jag inte. Lär däremot ha träningsvärk imorgon, så mycket som jag travade.

Jag och Angelica gick på bio ikväll också, vi såg "flickan som lekte med elden" grymt bra film och man mpste verkligen se den tredje som kommer ut i veckan.

Oj, det här blev ett långt inlägg. Fortsätter på ett annat om något intressantare, kanske senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0