inte okej

- Frida
Nu har jag och Linnéa precis varit ute på en promenad runt i stan. Vi gick även förbi Linnéa för att ta lite kort på hennes söta katt, gick hyfsat bra förutom att det blev lite väl ljust när blixten kom.

Jag har försökt mixtra med datorn och usb-kabeln hela kvällen och det har inte gjort några framsteg. Vilket resulterar i att det inte blir några bilder ikväll heller! Sitter vid mammas dator, och USB uttaget har gett upp, antar att det är lika bra att ge upp. Imorgon när jag kommer tillbaka till skolan så ska jag lägga in bilderna på en gång, så att det blir lite bättre uppdatering med bl.a bilder.

Nu är det dags att sova, ska upp ganska tidigt för att följa med Linnéa och ta blodprov.


nattipusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0