godnattpuss

- Frida
Det var först tänkt att jag och favoritbrudarna skulle ta sig ut på pipes ikväll. Det blev inte riktigt som planerat, jag fick väldigt ont i magen, så jag tyckte att det var lika bra att stanna hemma och vila. Har hållt på att planera bakning och liknade eftersom att på lördag är det gladerligen fika och tårta för andra halvan av släkten.

Åsa kom hem från Berlin i måndags men eftersom att jag kom till papps först idag så hade hon köpt med sig lite pressenter som jag fick idag. Det var lite underkläder och även en superfin tröja. Så jag är glad och nöjd idag.

Imorgon måste det bara bli träning, så enkelt är det & med det så säger jag PUNKT för ikväll .



natti. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0