2/11

- Linnéa

idag var det endast jag, milla, petra, cicci och nadja på lektion. alldels för få för att kunna värma upp våra kalla klassrum;O ingen värme alls i skolan.. hur som helst jobbade jag och milla effektivt på med uf-företaget. även om vi båda var super less kom vi långt med affärsplanen som ska vara klar nu på fredag. jag är mest less över att det ska vara så kasst väder, regningt, blåsigt, kallt och mörkt.. jag måste verkligen se till att klä mig bättre om jag ska klara detta väder!

nu ska jag strax ner på stan för att handla lite saker till mamma. jag ska även förbi piercaren på stan som ska sätta fast min piercing som är omöjlig att sätta fast själv!

först ska jag försöka få tag i min baby. vi ska egentligen ses idag men det ser inte så ut eftersom han blivit sjuk;/
vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0