4 November

- Frida
Nu har jag nästan precis kommit hem från s, har hunnit äta en apelsin också. Ska kika runt lite på några bloggar och se senaste avsnittet av riverside SEN är det sängen som gäller. Ska försöka komma isäng i tid, så jag får extra många timmars sömn imorgon. Börjar som sagt 12 och slutar tjugo i 2 så det är riktigt nice. Det blir träning direkt efter skolan sen tittar nog Linnéa förbi efter tre tiden. Jag lyckades få med mig angelica också!

Woho, nu har äntligen samme fixat mario all stars (elr vad det heter.) åt mig! ;D wihoo. överlycklig juuee!

min b-day för två år sedan
- (observera att min sötaste lillayster inte klarade av blixten på det kortet)

nej, nu ska jag sova.
pussnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0