7 november

- Frida
det har blivit dålig uppdatering, har haft fullt upp helt enkelt. 

gårdagens program av idol spenderades hos samme, och jag blev väldigt besviken på att rabih fick lämna idol igår. jag tycker att eddie skulle ha fått lämna eftersom att det var tredje eller fjärde gången han hängde löst. ska nog inte uttala mig alltför mycket men tycker iaf inte att det var rättvist. som sagt så är det en tävling, det är alltid en som ska åka ut så man får väl bara gilla läget.

erik har alltid varit en stjärna i mina ögon, och en klar finalist enligt mig. jag har alltid varit säker på att han kommer vara i final, men mot vem vet jag faktiskt inte.

nu har vi precis ätit varmrätten hemma hos lars, smakar bra som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0