everytime you turn around

- Frida
Jag har nog världens sötaste lillasyster, visst har hon sina (jobbiga) stunder men det har väl alla? Hon har suttit och ätit smörgåstårta brevid mig medans jag läst lite bloggar. När jag kom in på Kenzas blogg så har hon nyligt uppdaterat med bilder på hon och foki. Min käraste lillasyster säger på en gång "men.. där är ju din kompis angelica!!!" Haha, sötnos är vad hon är. Skulle väl inte säga att foki och angelica looks like twins men söt var hon iaf.


(# ni får ta hänsyn till min pojke som ännu inte lärt sig att fokusera med min kamera... ;) #)

Näe, nu ska jag göra mig iording för att sen kolla på robert pattinson i 2 timmar och elva sekunder. Kommer nog överleva, tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0