frustrerande

- Frida
Har kommit hem från middagen för någon timme sedan och sitter i soffan hemma hos mami och kollar på en film som visas på fyran. Såklart är det en thriller, och jag har mina aningar om att jag har sett den tidigare, så är därför inte så insatt.

Jag blev faktiskt så himla lycklig när jag vaknade upp hos baby imorse, och han sa "titta ut!" och när tittar ut ser jag ett tunt snötäcke över marken och blir överlycklig. Som ett litet barn på julafton, ungefär. Det är alltid roligt med första snön, sen kan man ju bli lite less när vintern är så himla lång och dryg.
Jag har även fått julkänsla, var iofs ca tre veckor sen jag fick det- men jag uppskattar och längtar verkligen till julafton iår. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men någonting är det. Ska kanske tänka på min födelsedag istället för att planera julen, vore kanske en bättre idé.

Får lägga julen åt sidag, och tänka på min arton års dag som är redan nu på torsdag. Det känns faktiskt inte som det, men antar att det kommer kännas när det blir krogen på fredag!

Så fort Linnéa har kommit hem så blir det träning, har fått i mig alldeles för mycket gottigott i helgen så träning behövs verkligen.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med & även se Riverside. Ha en fortsatt mysig lördags-kväll. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0