I was staring at a memory

 - Linnéa

lovet har gått alldels för fort! jag har nästan hunnit med alla min planer för lovet, några saker har jag lagt åt sidan men så blir det tyvärr alltid, man kan inte hinna med allt! jag är  iallafall super nöjd med mitt lov!
dagen igår var kanon! trevligt folk, super trevligt ställe& kanon stämningen, det kunde inte blivit bättre! jag och frida var på halloween fest och vi hade klätt ut oss till zombie cheerleaders!
bilder kommer upp senare ikväll!

i stort sätt har min dag i dag bara bestått av att göra korografin inför tävlingsprogramet. det tog sitt tag, jag tro vi alla tränare satt sammanlagt 5 timmar för att pussla ihop ett program, men de var det värt! nu är det bara tävlingsmusiken som ska fixas innan vi kan sätta programmet! jag är super nöjd med programmet och jag tror att det kommer bli galet coolt! mer om detta senare!

vi ska även försöka åka till sundsvall en helg i december för att träna i den stora gymnastiksalen som finns där! men först blir det av till sthlm fredag till söndag för att utbilda oss till tränare!

nu ska jag ringa frida. vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0